понеделник, 6 септември 2010 г.

Аз раздавам сладки неща благотворително

АЗ ДО БИСКВИТИТЕ "MUU-CHACHO"

АЗ ДО БИСКВИТИТЕ ЗАКУСКА

ЕДНА ОТ МНОГОТО МАСИ,ОТРУПАНИ С ЯДЕНЕ
Напоследък се заех със благотворителност.Искам Вие,хората да разберете колко съм добродушен. През последните дни жена ми,Роула започна една диета,която не и позволява да яде много сладко. А тя е отлична готвачка и много често прави за децата кифлички,бисквитки,шоколади....Тя ми каза да намеря начин да се отърва от тези неща,защото Флингъл си купувал на училище такива неща,а Хана иска да подражава на майка си и не ги яде.В крайна сметка сладките работи просто си седят. Тогава доброто ми сърце се отвори и през почивното си време  отворих малко  базарче за сладките неща на Роула.Парите дадох на дом за деца,там ще им направят нещо.Много папараци също дойдоха и освен,че ме снимаха до храната си купиха,и хапнаха.Беше много добре,яденето свърши за 2 часа.

4 коментара:

  1. Ако сте били там,ще кажете,че беше много вкусно и сладко.Наистина се чудя,защо Роула не стане готвачка???

    ОтговорИзтриване
  2. E, jalko che nikoj ot svedskite pochitateli ne moja da bude tam i da pohapne. Inache hranata bi svurshila i za edin chas vmesto za dva. ta shefa da se otdade na svoite pulnotvorni pochivki.

    ОтговорИзтриване
  3. Защо ли тези сладки неща ми изглеждат така познати? :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Незнам,защо познавате нещата,които направи жена ми? :))))

    ОтговорИзтриване