сряда, 25 август 2010 г.

Новото ми скривалище

ШКАФА ОТВЪН (АЗ НЕ ВИЖДАМ)

ПОХАПВАМ КРОАСАНИ В ШКАФА
Нали си спомняте скривалището ми зад пердето?Е,аз разбира се си намирам нови.Тези снимки са от едно много ефикасно и наистина суперско местенце.Някога да сте се крили в шкаф?Аз прекарах така седмица.Ядох тайно донесени кифлички,изпечени от жена ми.Имах си малка къща там,но влизаше трудно светлина.Затова една сутрин си бях открехнал малко шкафа.за да подишам свеж въздух и да видя ясно закуската си,но папараците отново ме откриха.Те изобщо не си почиват,денонощно ме търсят.След като бяха плъзнали мои снимки по вестниците и новините,че съм изчезнал безследно,папараците още повече започнаха да ме издирват.И за съжеление ме откриха...

2 коментара:

  1. Shefe, jalko che sa ti otkrili tova skrivalishte? Sega kude shte se kriesh?

    ОтговорИзтриване
  2. emi az ve4e si namerih drugo skrivalishte,no niama da go izdam,zashtoto znaete li,che paparatzite vlizat po tezi blogove,nqma da se izdam!

    ОтговорИзтриване