четвъртък, 6 януари 2011 г.

Новият ми бодигард

ПУХИ СЕ МАСКИРА СЪС ЗАЕШКИ УШИ

ТОЙ СЕ ОГЛЕЖДА ЗА ПОДОЗРИТЕЛНИ ПРЕДМЕТИ

ПУХИЗАН ПРОВЕРЯВА РАСТЕНИЯТА

МОЖЕ И ДА Е ВКУСНО ...

ДОБРА МАСКИРОВКА


МНОГО Е ДОБЪР В ТОВА !
След отвличането ми аз реших , че е време да си наема бодигард , който да е смен по всяко време и да ме пази от отвличане . Вероятно си спомняте бизнес партньора ми Пухизан . Е , той е и новият ми бодигард . Сподели ми , че няма да откаже още една работа , а и всъщност е много добър в това . Върши си работата отлично , пази ме и проверява кабинета ми за подозрителни вещи , дори и това да е просто цвете . Все пак можеби знаете как престъпниците ме откриха . Ако не знаете : използваха химикал проследяващо устройство , маскирано като обикновен химикал . Нужно е само да накарат някоя зведа да им даде афтограф с химикала и се е хванала в капана - вече знаят местоположението и във всяка секунда от деня . Затова Пухи проверява за такива вещи . До сега не е открито нищо , което показвва , че Пухизан е най - добрият бодигард .

1 коментар:

  1. Полярните мечки са доволни, че ръководителят е с охрана. Puhilandia е винаги бдителен. Особено в залата на някои обувки.

    ОтговорИзтриване