понеделник, 6 септември 2010 г.

Колекцията на сина ми

ЛЮБИМИЯ МИ "БОГАТ" ТОАЛЕТ

СИНИЯ СПОРТЕН КОСТЮМ МАРКА "ШЕФА"

ЖЪЛТИЯ ТОАЛЕТ С ЛАЧЕНИЯ ПАНТАЛОН
Моя син Флингъл Заешки се вдъхнови от работата ми на модел и поиска своя собствена колекция.Личния ми дизайнер се съгласи и му уши някои дрехи в много модерния му стил.Всички тоалети съдържат шапка на главата,но в различен свят.Колекцията се казва "Flingell Got"- той сам си я измисли.Много ми харесва ланеца от така наречения "богат" тоалет.Всичко е много уникално и скъпо.Е,какво да кажа,сами оценете колекцията "Flingell Got" и коментирайте :)

2 коментара:

  1. Кажете ми,Флингъл не е ли уникален син?!Той е страхотен заек,трябва да се опознаете с него,много е готин!

    ОтговорИзтриване
  2. Ama super e taja kolekcia, Shefe. Bravo na Flingul che taka dobre se predstavi kato model.

    ОтговорИзтриване