вторник, 7 септември 2010 г.

Жена ми вече е певица

НА ПЪРВОТО СИ ИЗПЪЛНЕНИЕ РОУЛА БЛЕСНА!!!
Нали Ви бях споменал,че жена ми,Роула беше решила да се яви на интервю за работа в любимия ми изискан ресторант?Е,тя успя и вече е певицата на заведението.По два-три пъти седмично я викат да пее на живо.Плановете са тя да се разчуе и да стане мегаизвестна като мен.Не Ви ли звучи прекрасно - ЗВЕЗДНОТО СЕМЕЙСТВО ЗАЕШКИ.!Та снимката показва първата и вечер в ресторанта.Тя испя няколко хубави песни и затрупаха сцената със рози - много я харесаха.Ех,каква жена съм си намерил - хубава,може да готви и да пее.Голям съм късметлия,а?!Надявам се да Ви хареса.Ако искате да я видите как пее,просто отидете някой ден в заведението и ето я там прекреасната Роула.

1 коментар:

  1. Повярвайте ми,Роула е най-добрата певица в историята на заешкото пеене и се бори за най-добрия глас в животинското изкуство,това е книга,в която са записани най-добрите,нещо като "Рекордите на Гинес".Аз вярвам,че ще успее!

    ОтговорИзтриване