четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Мезето на Шефа

Преди няколко дни бях поканен на обиколка в завод за колбаси . Тъкмо бяха приготвили нов салам , но се чудеха как да го нарекат . Аз реших да опитам новия колбас и много ми хареса . Казах , че след като излезе на пазара само него ще си купувам !
След няколко дни както обикновено преглеждах вестниците в кабинета си , за да видя новините . За мое учудване видях една новина : Най - новият колбас е Мезето на Шефа . Направен от чисто месо , саламът е наречен на одобрилия го велик Шефа , с надеждата да стане толкова известен и любим , като самия Шефа .  Тази новина ме шокира - кръстили са колбас на  мен и аз не знам ! В този момент Пухизан ми съобщи , че ме търсят по телефона . А вдигнах и учтиво бях поканен на откриването на величествения салам . И така , аз отидох и сам ядох от колбаса , който ще Ви хареса със сигурност . И разбира се , щом е мезе върви със винце или биричка - няма как иначе .
СНИМКИ ОТ ДЕГУСТАЦИЯТА НА КОЛБАСА
 




5 коментара:

  1. Салама е много вкусен и е от чисто месо : купете си и ще раберете за какво Ви говоря ! И ми кажете добре ли изглеждам заръфал салам , защото малко се притесних по време на снимките ...

    ОтговорИзтриване
  2. ееее, Шефе, толкова известен стана, че и лично мезе имаш. Остава и една ракия на тебе да кръстят и готово. Вземи да посетиш една ракийница другия път.

    ОтговорИзтриване
  3. Полярните мечки са много впечатлени от Shefa наденица и се чудя, ако може да се поръчат и доставят по целия път до зимата страна.

    ОтговорИзтриване
  4. Уау, това изглежда вкусно Шефа! Поздравления, сега са толкова известни, че и вие имате наденица името ви! Надявам се, че ще станат толкова известни, колкото някой ден.

    О, О, как мога да поръчам тази наденица в Индия? Нямам търпение да го пробвам!

    ОтговорИзтриване
  5. О, и не е нужно да се притеснявате Шефа, че винаги изглежда добре на снимките! :)

    ОтговорИзтриване