вторник, 2 ноември 2010 г.

В нощта на Хелоуин

ХАНА И ФЛИНГЪЛ ПРЕДИ ДА ЗАПОЧНАТ ОБИКОЛКАТА СИ
На 31.10 беше Хелоуин . Както сигурно Ви е ясно деца , маскирани като някой или нещо , обикалят по къщите и събират бонбони . Казват " Номер или лакомство " и ти им даваш или нещо сладко , или получаваш номер ..... Аз винаги съм предпочитал да дам някоя друга вафла - и без това само аз ги ям - Роула и Хана винаги са на диета , а Флингъл  хапва само по празници . Та мисълта ми беше , че преди няколко дни Хана и Флингъл също обикаляха . Дъщеря ми беше преоблечена като вещица , а брат и беше дяволче . И двамата носеха тиквени фенери . Снимката е пред къщата ни ( вижте колко страшна може да бъде на Хелоуин ... ) Коментирайте !

3 коментара:

  1. Полярните мечки са малко страх от страшна къща. Но Shefa е смел зайче и да защити семейството си, и рокля в тях хубави дрехи.

    ОтговорИзтриване
  2. ШЕФЕ доста страшна ти изглежда къщата. Как ли изглежда през деня? Ама супер костюми имат Флингъл и Хана. Ти ли ги уши?

    ОтговорИзтриване
  3. Полярните мечки са просто намери провеждане на конкурса за филма Shefa и купи пуканки и нетърпеливото очакване на премиерата.

    ОтговорИзтриване