петък, 29 октомври 2010 г.

Семейството ми на излет

АЗ , ФЛИНГЪЛ , ХАНА И РОУЛА ( ОТЛЯВО НАДЯСНО ) ПОЗИРАМЕ ПРЕД КАМЕРАТА ДО ПАЛАТКИТЕ СИ
През лятната ваканция аз и семейството ми отидохме на планина . Моите здравословни съветници винаги са ми казвали , че разходката на чист въздух извън замърсените градове е много полезна . И си  е така . Пренощувахме на открито и на следващия ден се чувствах супер бодър . Разпънахме палатки на чиста поляна с изглед към върховете на планината и покрита със свежа и мека зелена трева . Забавлявахме се много и беше интересно . Това е една незабравима част от почивката , а там бяха и папараците , които отпечатаха момента . О , и ако се чудите защо палатките са две : едната е за мен и Роула , а другата се полага на децата . Ами . . . Остава само да питам : как изглеждаме  ? Коментирайте!

3 коментара:

  1. Тази снимка е една от любимите ми : аз и Флингъл и Роула и Хана сме облечени почти еднакво . Ще го забележите , ако се вгледате по - внимателно . Излязохме супер , какво мислите ?!

    ОтговорИзтриване
  2. Определено това е забележителна снимка . Според мен изглеждаме перфектно като за звезди . И да , обелечени сме почти еднакво . Това беше моя идея . Надявам се да Ви хареса . Беше незабравима нощ .... СУПЕР !

    ОтговорИзтриване
  3. Полярните мечки Очакваме още снимки от семейни почивки Shefa. Чудим се, ако можем да вземем да участват в такива видни събитие в бъдеще.

    ОтговорИзтриване