петък, 22 октомври 2010 г.

Новата колекция

СИНА МИ ФЛИНГЪЛ Е МНОГО МОДЕРЕН

ДЪЩЕРЯ МИ Е МНОГО СЛАДКА ТАКА НАЛИ

ЖЕНА МИ РОУЛА Е ИЗИСКАНА И КРАСИВА

КОЛКОТО ДО МЕН - СТИЛ ШЕФА
Предполагам сте много заинтерсовани от модата . Ако е така , чуйте : има нова колеция дрехи на семейство Заешки . Тя  е включена в книгата " Ваканцията на семейство Заешки " . Името на невероятните тоалети е " They come from Bulgaria " . Разбира се , когато отиваме на чуждо място ние трябва да покажем , че там , откъдето идваме е не къде да е , а едно малко райско кътче наречено България . Личният ни дизайнер с удоволствие изработи тези страхотни тоалети и аз искам да ги споделя с Вас . Коментирайте какво мислите за новата колекция " They come from Bulgaria "  !

2 коментара:

  1. Ние полярните мечки от север се чудех дали има дрехи за езда от невероятна колекция "Те са дошли от България"? Те трябва да бъдат трайни и могат да бъдат използвани по хубаво страни получават покана от феновете за Shefa.

    http://www.jonathanadlerracing.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/bears-on-horses-500x374.jpg

    ОтговорИзтриване
  2. Ще попитам дизайнера дали може да напрви каубойска колекция

    ОтговорИзтриване