неделя, 24 октомври 2010 г.

Новият ми бизнес партньор Пухизан

ПУХИЗАН В ДЕЙСТВИЕ : ПИШЕ СЪОБЩЕНИЯ И МАЛКО СИ ПОСПИВА
Назначих си нов бизнес партньор , който да отговаря за срещите ми . Той има телефон , на който уговаря важните ми бизнес срещи и получава обажданията и съобщенията за мен . Понеже аз съм твърде зает , Пухизан  поема част от обажданията . Аз също не бездействам по този въпрос , но беше крайно време да си назнача помощник . Той се справя отлично и заради усърдния си труд получава по някоя консерва с хапки . Много съм доволен от Пухи !

2 коментара:

  1. Пухи се справя отлично с новата си работа . Но не мислете , че е безотговорен , защото си поспива . Все пак той денонощно поддържа линията за разговори на Шефа . Позволена му е малка почивка

    ОтговорИзтриване
  2. Полярните мечки като puhis цвета на козината и се надявам той получава добра прическа в продължение на седмици.

    ОтговорИзтриване