събота, 16 октомври 2010 г.

Аз си търся ски екип

ТУК ОБИКАЛЯМ МОЛА
НАЛИ НЕ ИСКАТЕ ДА ОТИДА ТАМ В ТАКЪВ ВИД ?!
С идването на студената зима аз все повече и повече искам да изпълня една от мечтите си да отида на ски . Много искам да се пързалям по снега и да усещам вятъра в ушите си . Затова обиколих всички молове в страната за да търся екипировка , но нищо не намерих . Моля Ви  да ми помогнете : ако някъде видите ски екипировка размер " Шефа " моля да ми пишете . Ще съм благодарен и ще дам награда -  снимка от зимната ми почивка с афтограф . Умолявам Ви да ми помогнете !

3 коментара:

  1. МОЛЯ ВСИЧКИТЕ СИ ФЕНОВЕ ЗА ПОМОЩ !!!! ОТЧАЯНО СЕ НУЖДАЯ ОТ СКИ ЕКИП И ВИЕ СТЕ ЕДИНСТВЕНАТА МИ НАДЕЖДА

    ОтговорИзтриване
  2. Ejjj, Shefe, tia galerii da ne prodavat ekipi za Shefa. Eto, vig tia dali shte mu sa po razmerite. Komplekt za zjaloto semejstvo.

    http://www.wendychao.com/ski/easter/easterbunnies.jpg

    ОтговорИзтриване
  3. Ние полярните мечки не са толкова добри в ски. Но можем да караш като богове. Може ли да спечели състезанието с това носят възстановяване?

    http://www.youtube.com/watch?v=nah3nMStXV4

    ОтговорИзтриване