петък, 3 юни 2011 г.

Как отпразнувахме 1 - ви юни в нашия град

КРАСИВИТЕ БАЛОНИ БЯХА ИЗСТРЕЛЯНИ В НЕБЕТО

СНИМКА НА НАШЕТО СЕМЕЙСТВО СЪС КРАВАТА МИЛКА И КМЕТА Г - ДИН ПАНДА ПО ВРЕМЕ НА ПАРТИТО
Преди няколко дни беше първи юни - деня на детето ! Още от началото на деня Флингъл и Хана бяха много развълнувани и се зарадваха много на подаръците , които аз и жена ми , Роула им подарихме . Но това далеч не беше всичко . Както предполагам знаете от последния брой на вестник " Шефа " аз мисля да се кандидатирам за кмет . Обещах на гражданите децата да са щастливи . Вече започнах да изпълнявам това свое обещание . И кога да зарадвам малчуганите , ако не на техния празник ?! Затова аз организирах тържество с много музика , балони , почерпка и забавление . И познайте кого поканих като специален гост на купона - КРАВАТА МИЛКА !!! Още седмица преди празника аз и жена ми бяхме планирали всичко и проведохме специален разговор с Милка , в който я поканихме най - любезно и тя разбира се не отказа . Тя се появи на партито и зарадва всички не само с присъствието си , а и с кошници пълни със лакомства на марката Milka . Всички останаха много доволни . След тържеството стотиците балони бяха изстреляни в небето и образуваха красива картина , която зарадва всички .

1 коментар:

  1. ШЕФЕ, как успяхте да убедите КРАВАТА МИЛКА да присъста, незнам. Тя почти не ходи по такива празненства. Явно за вас ШЕФЕ, всички правят изключение. Кмета - господин Панда изглежда много доволен.

    ОтговорИзтриване