петък, 3 юни 2011 г.

Вече има ново игрище за децата на CarrotTown !

ФЛИНГЪЛ И ХАНА ВЕДНАГА ВЗЕХА ТОПКИТЕ И СЕ  ЗАТИЧАХА КЪМ НОВОТО ИГРИЩЕ
Във предния брой на вестник " Шефа " в интервюто аз бях споделил , че ако хората ме изберат за кмет ще отделя средства за построяването на игрища, където децата ще могат да спортуват . Но ми се отдаде възможност да го направя още сега . Кметът на града беше много впечатлен от това , че аз и жена ми организирахме голям купон за децата . Той ме попита как може да ми се отблагодари за това , което направих . Аз се позамислих и след това казах , че никак няма да е лошо да се построи игрище за децата . Той каза , че би могъл да финансира моята идея . Няколко дни по - късно започна строенето на игрището . Предишното имаше напукан асфалт , който не беше добре сложен и децата се спъваха и падаха на земята . Моята идея беше те да спортуват на нещо по - меко , върху което дори и да паднат няма да се наранят . Понеже поддържането на истинска трева е сложно , а и не вярвам че някой ще се заеме с това , новото игрище е с изкуствена . Има си нови футболни врати с мрежа , кошове за баскетбол , място за игра на волейбол с опъната мрежа  и възможност за игра и на други спортни игри . А цялото игрище е заобиколено от здрава ограда , която трудно може да се скъса - за да не може игрището да изглежда грозно и неподдържано отстрани . Децата останаха много доволни от новото игрище и с радост спортуваха на него .

1 коментар: